Top fejl og fakta

DR viderebragte forkerte informationer om bybusser

Onsdag d. 11/1 viderebragte DR beklageligvis forkerte oplysninger om bremser på bybusser

Pressenævnet kritiserer DRs rettelser

DR rettede to artikler om udbydere af kviklån, men rettelserne kom både for sent og var heller ikke tydelige nok.

Flere artikler fejl og fakta

  1. Oplysning manglede i DR1 Dokumentar
  2. DR har fjernet stødende udtalelse
  3. Præcisering til ’De raske syge’
  4. Rettelse til Deadline d. 21. august
  5. Rettelse til historie om Airbnb
  6. Rettelse til indslag i Radioavisen
  7. Rettelse til historie
  8. Pressenævnet kritiserer DR
  9. Præcisering
  10. Præcisering
  11. Fejl i DR2 Deadline 30. marts
  12. Rettelse til TV Avisen d. 4. februar
  13. Rettelse til Radioavisen 5. februar
  14. Kritik fra Pressenævnet
  15. Pressenævnet kritiserer DR
  16. Sætning var for konkluderende
  17. Præcisering
  18. Radioavisen kl. 8 d. 3. november
  19. Fejl i historie om dårlige tolke
  20. Rettelse til indslag om DF-sejltur
  21. Rettelse til indslag om DF-sejltur
  22. Rettelse til Vice på DR3
  23. Rettelse til Deadline 7. juni
  24. Rettelse til P1 Morgen den 30. april
  25. Rettelse til Deadline 6. juni
  26. Fejl i DR2 Deadline 23. maj 2015
  27. Rettelse til TV AVISEN d. 6. maj
  28. Rettelse til Radioavisen 4. maj
  29. Rettelse til DR2 Morgen 26. april
  30. DR Syd bringer en rettelse
  31. Fejl i videoartikel om mobildækning
  32. Rettelse til artikel om Helmuth Nyborg
  33. Præcisering af overskrift på dr.dk
  34. Præcisering af overskrift på dr.dk

Sektioner Om DR

Koncerthusets kundecenter
Bland dig i DR
DR for virksomheder
DR for eksterne producenter
Har du brug for DRs arkiv?