Seneste nyheder

  1. Tilføjelser til tv-programmet ’Østarbejdernes Bagmænd’

    Efter programmet er blevet sendt, har de cypriotiske myndigheder oplyst, at der rent faktisk er udbetalt et beløb på omkring kr. 14.000 i sygedagpenge på baggrund af indbetalinger som Atlanco Rimec cypriotiske virksomhed har foretaget.

  2. DR får kritik af Pressenævnet
  3. Rettelse til Radioavisen den 25. juni

    Radioavisen på P1 kaldte ved en fejl Arbejdsskadestyrelsen for Arbejdsmarkedsstyrelsen.

Fejl og fakta

  1. Rettelse til DR2 Dagen d. 2.6.2014
  2. Rettelse til Deadline d. 12. april
  3. Fejl i DR2 Morgen den 4. februar
  4. Rettelse til Deadline d. 27. april
  5. Rettelse til TV AVISEN d. 22. april
  6. Rettelse til artikel på dr.dk
  7. Berigtigelse fra P4 Trekanten
  8. Rettelse til TVA 17:50 d. 20.3.2014
  9. Rettelse til TV Avisen den 2. marts
  10. Derfor skriver DR Kijev
  11. Rettelse til TV AVISEN d. 7. februar
  12. Rettelse til TVA 21:00 d. 7. februar
  13. Rettelse til P4 Fyns nyheder 4. februar
  14. Rettelse til Bag Borgen d. 9. januar
  15. Kommentar til TV AVISEN d. 2. januar
  16. Ikke særligt fokus på Canon
  17. Citat var ikke retvisende
  18. Rettelse til Deadline d. 15.11.2013
  19. Forkerte tal i kritik af DR