Fejl i TV Avisen d. 13.01

(Foto: Mads Claus Rasmussen © Ritzau Scanpix)

TV Avisen bragte d. 13 januar et indslag om et tysk initiativ omhandlende drikkevand.

I værtsoplægget gives det indtryk, at den tyske vandkvalitet er bedre end den danske, hvilket ikke er korrekt.

Derudover burde havde været en kilde på de tal, der indleder indslaget og giver indtryk af, at det står skidt til i DK.

DR beklager fejlen.