Fejl ved brug af ekspertkilde i artikel

DR Nyheder har fået tilladelse gennem RTC til at benytte billedet.

I en historie på dr.dk den 23. september om foreningen Repatriate The Childrens stævning af den danske stat blev Eva Smith, professor emeritus fra Københavns Universitet, brugt som ekspertkilde.

Dette skete uden at gøre det klart, at Eva Smith sidder i foreningens Advisory Board. Dette var en klar fejl, som vi beklager. Dette burde selvfølgelig fremgå af artiklen.

Artiklen er nu rettet. Den kan læses her.

FacebookTwitter