Regnefejl i artikel om Ruslands indtjening på salg af gas

Den automatiske tæller regnede forkert

(Foto: HANNIBAL HANSCHKE © Ritzau Scanpix)

I en tidligere version af denne artikel, indeholdt tælleren, der anslår, hvor mange penge Rusland har tjent på at sælge gas til Europa, mens man har læst artiklen, desværre en regnefejl. Den er nu rettet. Du kan læse artiklen med rettelsen her.

DR beklager fejlen