DIN MENING Hvad synes du om det kantede Grand Prix-logo?

Endelig blev det officielt, hvordan logoet for Eurovision Song Contest 2014 i Danmark skal se ud. Vi vil gerne have din mening om det nye logo.

(© DR)

Kort efter billetsalget blev skudt i gang til Eurovision Song Contest 2014 i København, blev sløret også løftet for det endelige logo - en funklende diamant under navnet "The Eurovision Diamond".

Logo'et er en del mere kantet end man har set tidligere år, men ifølge Jan Lagermand Lundme, DRs showchef ved Eurovision Song Contest 2014, hænger det tydeligt sammen med sloganet '#JoinUs'.

- Det viser, hvordan en stor og kraftfuld energi fra hele Europa samles og trækkes ind mod København, og ud af det kommer der noget af det ædleste - en kraftfuld diamant. Lysets brydning i diamanten er symbol på mangfoldighed og diamantens ubrydelighed er symbol for det stærke musikalske fællesskab, konstaterer showchefen.

Men hvad synes du om det nye logo, som hele Europa skal samles under til maj? Skriv din mening i kommentarfeltet herunder.

Facebook
Twitter