Episode
Episode6. maj 202129 min.P1

Hvornår kan det betale sig for den nye webshop at bruge influencers?

Booster

torsdag 6. maj 202129 min.P1

Om denne episode

20-årige Gigi Jørgensen vil gerne udvide kendskabet til sit brand, Berry The Label, som er en nystartet webshop med australsk inspireret sommermode. Hun ved, at der er et stort potentiale i at bruge influencers, men hvornår kan det rent faktisk betale sig? Det spørgsmål hjælper Booster-vært Trine Hansen med, når de sammen bl.a. ringer til Astrid Ingemann, der står bag den succesfulde webshop byic.dk, og får gode råd til brugen af influencers.

Vært: Trine Hansen.

Medvirkende: Gigi Jørgensen, iværksætter og stifter af Berrythelabel.dk. Astrid Ingemann, stifter af Byic.dk. Kim Steen Kristensen, direktør i mikroinfluencerbureauet MinFlu.

Tilrettelægger: Sara Røjkjær Knudsen.

Redaktør: Jesper Langballe.

Om serien

Booster

31 episoderP1

Booster er et program for iværksættere og alle andre, der forfølger en drøm. Hver uge tager to erfarne iværksættere, kreative Trine Hansen og driftige Mads Peter Veiby imod en iværksætter, som får sparring og et konstruktivt puf i ryggen.

Alle episoder i serien

00:00
00:00
00:00
00:00
Ingen playliste