Succes med annoncer

Lurpak og andre delikatesser er igen på vej ned i den arabiske indkøbskurv. Arlas annoncekampagne i de arabiske aviser har virket.

Arla har succes med annoncer og overvejer ny kampagne. Annoncerne blev rykket ind i 25 arabiske aviser. (Foto: Henning Bagger - Scanpix)

Lurpak ryger igen over disken. De danske mejerivarer er igen på hylderne. Årsagen er tilsyneladende Arlas omstridte annoncekampagne. Arla overvejer nu nye annoncer.

Trods hård kritik fra både den danske regering, Dansk Folkepart samt flere kvindeorganisationer, så virker Arlas annoncer.

Nye annoncer

- Vi går i øjeblikket og overvejer, om det er nødvendigt med flere annoncer. Det er muligt, at det kommer, men det vil i så fald blive i mindre målestok, siger pressechef Louis Illum Honoré til Ritzau.

Der vil i så fald blive tale om helt nye annoncer og ikke en gentagelse af de hel-sides annoncer, der er blevet godt modtaget i de muslimske lande.

Facebook
Twitter