Tema

GIFT VED FØRSTE BLIK 2019

Endnu engang har en række singler sagt 'ja' til et grænseoverskridende eksperiment og en ny kone eller mand i 'Gift ved første blik'. Vi dykker ned i, hvad der får et godt forhold til virke og taler med parrene om deres oplevelser, og hvorfor de har valgt at stille op.

Tidslinje

1. Gift ved første blik-par blev skilt: Nu har de fundet sammen igen

Parret prøver nu at få det til at fungere som kærester.

2. Store forandringer: Sådan går det Gift ved første blik-deltagerne i dag

Der er sket meget for parrene, siden optagelserne blev afsluttet.

3. Gift ved første blik-Frederik kan ikke holde ud at se sig selv på tv: 'Det er forfærdeligt'

'Jeg begynder at sammenligne mig med de andre deltagere,' siger Frederik.

4. Gift ved første blik-Luna efter bruddet: Nu skal jeg mødes med en kvinde

- Det handler ikke om køn, men mennesker, siger Luna.

5. Gift ved første blik-Michael kom med kærlighedserklæring efter fem dage: 'Nogle vil synes, det er lige i overkanten'

- Jeg kan da godt sidde selv og tænke, at det var lidt hurtigt. Men jeg mente det, siger Michael.

6. Gift ved første blik-Luna efter afvisning på bryllupsrejsen: 'Jeg blev rystet og chokeret'

- Jeg kan sagtens forstå, at Luna blev ked af det og skuffet, siger Anders.

7. Gift ved første blik-Luna elsker sex og intimitet: 'Hvorfor må jeg ikke have den samme lyst som mænd?'

For Luna var det helt naturligt at være sammen med sin nye mand på bryllupsnatten.

8. Gift ved første blik-Dennis vejede 118 kilo og har aldrig haft en kæreste: 'Det var et fedtfængsel'

Nu har Dennis tabt sig 50 kilo og føler sig klar til at finde kærligheden.

9. Tåkrummende og hårdt: Camilla og Nicolas fra 'Gift ved første blik' ser tilbage på turbulent ægteskab

Hvordan oplevede Camilla og Nicolas at deltage i ’Gift ved første blik’? Og hvor er de i dag?

10. Gift ved første blik-Claus blev mobbet: 'De sagde, det var mig, der gassede jøderne'

Claus var meget ærlig om sin fortid som mobbeoffer i sin bryllupstale til Henriette.

11. Michael og Kathrine blev gift uden at kende hinanden: 'Det har været et vildt eventyr'

Parret fandt hinanden gennem et tv-program, hvor de blev matchet af eksperter.

12. Rekordmange ansøgere til Gift ved første blik: Her er årets 10 deltagere

Der er flere nye tiltag i den kommende sæson af 'Gift ved første blik' - blandt andet er der i år et ekstra par med.

Andre medier skriver