SAS stopper al annoncering

Det giver ingen mening at markedsføre flyselskabet, indtil der er taget hånd om passagerer og samarbejdspartnere. Derfor indstiller SAS nu al annoncering.

SAS har sendt brev ud til forretningspartnere og undskylder for de sidste dages hændelser.

Det er ikke kun flytrafikken, der bliver indstillet hos SAS. Nu er det også al form for annoncering, der bliver midlertidigt suspenderet på grund af problemerne med Dash-8-flyene.- Vi føler, at vi nu må koncentrere os om at tage os af vore passagerer og vente med at markedsføre os, til der igen er faldet ro omkring transporten, siger marketingdirektør Lars Bording til rejsebranchens nyhedsbrev Take Off.SAS har stoppet alle annoncer i tv og i de trykte medier.- Sådan må det være i en situation, som den vi er i. Alle kræfter skal sættes ind på at mindske besværlighederne for vore kunder indtil der igen bliver normale hverdage, siger Lars Bording.Har sendt undskyldninger til partnereAdministrerende direktør for SAS Danmark, Susanne Larsen, har sendt brev til rejsebureauer, storkunder og samarbejdspartnere med dyb beklagelse af to alvorlige havarier.- På vegne af alle hos SAS skal jeg på det dybeste beklage de to alvorlige havarier, vi har haft på vores flyvninger til Aalborg og Palanga. Vi er naturligvis alle dybt berørte af de to havarier og har sat alle vore ressourcer ind på at hjælpe passagererne og pårørende, skriver hun blandt andet.Herefter følger otte spørgsmål, som kunderne oftest stiller netop nu, med svar fra SAS. Susanne Larsen skriver, at hun håber det kan medvirke til større klarhed.

Facebook
Twitter