Team Easy On sælger godt

Drengene fra Angora har med deres cykelhold, Team Easy On, sat gang i omsætningen i landets Intersport-forretninger.

Drengene fra Angora har med deres cykelhold, Team Easy On, satgang i omsætningen i landets Intersport-forretninger. Det skriverJyllands-Posten.

Mens Pim de Keysergrat, Bobby Olsen og ikke mindstsportsdirektør Henning Primdahl bøvler med at få fingre i etwildcard til årets Tour de France, har deres cykeltrøje givet CSC,Rabobank og alle de andre professionelle holds trøjer baghjul.

Forrygende salg

Sportsbutikken Intersport har sammen med udvalgte cykelhandlereeneret på salg af trøjen, og ifølge indkøbschef Ole Køhler Jensenfra Intersport går det forrygende.

- Vi har solgt mellem fire og fem tusinde trøjer på mindre endtre uger, så selv om vi regnede med et godt salg, er vi positivtoverraskede over, hvor hurtigt det er gået, siger han.

CSC's trøje, som er den bedst sælgende i Danmark blandtprofessionelle cykelholds, har kun solgt cirka 1.000 stk.

Brugt tid på design

Angorafeberen har efterhånden bredt sig til højder, som selv DR2,der transmitterer udsendelserne, er forbavset over.

- Vi er meget glade for, at salget af trøjerne går så godt, menvi har også brugt meget energi på at designe dem, siger GitteRabøll, der er chef for DR2.

Intersport, der tager 300 kr. for en Team Easy On trøje, vilikke udtale sig om fortjenesten på de kortærmede bluser af 100 pct.polyester.

Facebook
Twitter