Ugens TV-top 10: 731.000 blev gift ved første blik

Seerne følger parrene tæt i fjerde sæson af ’Gift ved første blik’, som i sidste uge blev nummer seks på listen over de mest sete programmer.

Pernille og Allan er et af parrene i ’Gift ved første blik’, som 731.000 så forleden. (Foto: Nikolai Linares. © Nikolai Linares)

De fire nybagte ægtepar vendte hjem fra bryllupsrejsen i sidste uges udgave af ’Gift ved første blik’ på DR1, hvor parrene nu stod over for at skulle flytte sammen under samme tag, efter at de havde været gift i under en uge. 731.000 seere fulgte tirsdag aften med i, hvordan det var at være tilbage i dagligdagen og tosomheden, og dermed fortsætter programmet med at have publikumstække. For dermed blev ’Gift ved første blik’ nummer seks på listen over de mest sete programmer i uge 10, ifølge Kantar-Gallup Seer-undersøgelsen. Det sidste afsnit af ’Badehotellet’ i denne omgang på TV 2 blev ugens mest sete program med over halvanden million seere, mens ’X Factor’ også fortsat er godt med omkring 1.250.000 seere. Hver dansker over tre år så i sidste uge fjernsyn i i gennemsnit 18 timer og to minutter – eller cirka 154 minutter hver dag.De 10 mest sete programmer på alle danske kanaler i uge 10 var:

  1. 1

    Badehotellet, TV 2 – 1.517.000 seere

  2. 2

    X Factor-afgørelsen, DR1 – 1.256.000 seere

  3. 3

    X Factor, DR1 – 1.230.000 seere

  4. 4

    Vores vejr, DR1 – 1.073.000 seere

  5. 5

    Danmark har talent, TV 2 – 765.000 seere

  6. 6

    Gift ved første blik, DR1 – 731.000 seere

  7. 7

    Der kommer en dag, TV 2 – 690.000 seere

  8. 8

    Kurs mod fjerne kyster, TV 2 – 678.000 seere

  9. 9

    Hammerslag, DR1 – 627.000 seere

  10. 10

    Mercur, TV 2 Charlie – 621.000 seere

Se alle ugens tal

Facebook
Twitter