Det Store Juleshow søndag d. 30 november

Det er med stor beklagelse, at DR RadioUnderholdnings-Orkestret må meddele at Sarah Brightman har aflyst sin medvirken i TV-optagelsen af det Det Store Juleshow søndag den 30. november i Forum.

Det er med stor beklagelse, at DR RadioUnderholdnings- Orkestretmå meddele at Sarah Brightman har aflyst sin medvirken iTV-optagelsen af det Det Store Juleshow søndag den 30. november iForum.

Vi har modtaget følgende forklaring fra SarahBrightmans pladeselskab EMI:

"På grund af uforudsete begivenheder iforbindelse med forberedelserne af Sarah Brightmans Worldtour 2004,er Sarah ikke i stand til at opfylde aftalen om deltagelse i DetStore Juleshow den 30. november i Danmark. Sarah beklager dybt denskuffelse, aflysningen måtte afstedkomme, men hun har desværreundervurderet i hvilken grad forberedelserne til turneen kunne fåindflydelse på hendes normale promotion aktiviteter".

Publikum med billet til TV-optagelsen af DetStore Juleshow i Forum søndag den 30/11 kl 19.30 kan hvis de ønskerdet, få billetten refunderet ved henvendelse i DR-butikken vedRadiohuset eller på telefon 3520 6262.

DR RadioUnderholdningsOrkestret arbejder iskrivende stund på at finde en solist som kan udfylde den tommeplads.

Det er dog med glæde, at vi kan meddele, atDet Store Juleshow var en publikums-succes allerede indenannonceringen af Sarah Brightmans medvirken. Koncerterne den 28.& 29. november har længe været udsolgt, og det fine opbud afdanske solister garanterer for en stjerneklar aften. Vi glæder ostil at byde velkommen til koncert med Kim Larsen & Kjukken, BeeGees Galla med Jimmy Jørgensen, Peter Frödin og Martin Brygman, MeShe & Her, Sounds Of Unity, Peter Mygind, det store opbud afdansere samt et toptunet RadioUnderholdningsOrkester under ledelseaf David Firman.

Se det fulde program påwww.dr.dk./ruo