Nyt morgenhold på P3

Fra på mandag vil P3’s populære morgenprogram 'Go’ Morgen P3' lyde anderledes. Her rykker et helt nyt hold nemlig ind i morgenstudiet.

Fra på mandag vil P3's populære morgenprogram Go' Morgen P3 lyde anderledes. Her rykker Tony Scott og Tue Blædel fra eftermiddagsprogrammet 'Tue & Tony' nemlig ind i morgenstudiet med Sara Bro, som vender tilbage til morgenholdet efter nogle måneders orlov. (Foto: Petra Kleis © Type 1)

På mandag er der skiftedag på P3, når kanalens populære morgenprogram – 'Go’ Morgen P3' – får helt nyt hold. Her rykker Tony Scott og Tue Blædel fra eftermiddagsprogrammet 'Tue & Tony' nemlig ind i morgenstudiet med Sara Bro, som vender tilbage til morgenholdet efter nogle måneders orlov.

Det nye hold er i fuld gang med forberedelserne til premieren på programmet i den nye form og glæder sig til at komme i gang klokken 6.00 mandag. Som altid er det ambitionen at lave Danmarks bedste morgenshow med et skarpt mix af aktuelle historier, sport, nyheder og sjov.

"Det er et kæmpe privilegium at få lov til at være i lytternes ører, lige fra de slår ud efter vækkeuret, imens de kværner en portion havregryn, og indtil de parkerer bilen/cyklen og stempler ind på arbejdet eller studiet. Derudover så glæder jeg mig crazy meget til at udvide mit og Tonys radioægteskab med super seje og über-dygtige Sara Bro," siger Tue Blædel.

Sara Bro glæder sig også til at få selskab af Tue og Tony på 'Go’ Morgen P3'.

”Jeg sendte sammen med Tue og Tony i to uger sidste år, da de var barselsvikarer for Anders Stegger og David Mandel på 'Go'Morgen P3', hvor vi havde en kæmpe fest med lytterne, så jeg glæder mig til, at vi skal gi’ lytterne den bedste start på dagen”, siger hun.

’Et regulært drømmehold’

Med den nye konstellation har P3, ifølge P3’s redaktionschef, fået et virkelig stærkt morgenhold:

”Sara, Tue og Tony er nogle af Danmarks ubetinget mest rutinerede radioværter og har tilsammen brugt et utælleligt antal timer sammen med P3’s lyttere. Med dem har vi samlet et regulært drømmehold på morgenen,” siger redaktionschef Christian Ottenheim.

De nuværende morgen-værter, David Mandel og Anders Stegger, går begge på barsel, mens nyhedsvært Tue Sørensen vender tilbage til nyhedsafdelingen.