Live kanaler

Booster
29:36

Hvornår kan det betale sig for den nye webshop at bruge influencers?

Følg serie?

Log ind for at følge programmer, og finde dem under “Mine Programmer”

20-årige Gigi Jørgensen vil gerne udvide kendskabet til sit brand, Berry The Label, som er en nystartet webshop med australsk inspireret sommermode. Hun ved, at der er et stort potentiale i at bruge influencers, men hvornår kan det rent faktisk betale sig? Det spørgsmål hjælper Booster-vært Trine Hansen med, når de sammen bl.a. ringer til Astrid Ingemann, der står bag den succesfulde webshop byic.dk, og får gode råd til brugen af influencers. Vært: Trine Hansen. Medvirkende: Gigi Jørgensen, iværksætter og stifter af Berrythelabel.dk. Astrid Ingemann, stifter af Byic.dk. Kim Steen Kristensen, direktør i mikroinfluencerbureauet MinFlu. Tilrettelægger: Sara Røjkjær Knudsen. Redaktør: Jesper Langballe.
  • Knives for a pro

    Daniel Kearly

  • Wildflowers (Main)

    Jared Nathan Sweetman

  • After The Funeral 118bpm C (Nodrumsnoleads)

    Daniel Kearley