Sponsor får Wozniacki til at smide tøjet

Den danske tennisstjerne har designet sin egen undertøjslinje sammen med JBS under sloganet "This is me".

Her diskuterer Caroline Wozniacki med dommeren under kampen mod Kaia Kanepi, hvor hun blev afklædt på anden vis. (Foto: Christophe Karaba © Scanpix)

Caroline Wozniacki løber i øjeblikket ind i den ene sportslige nedtur efter den anden, men den danske tennisstjerne fortsætter alligevel med at tiltrække sig opmærksomhed uden for banens kridtstreger.

Hun har således indgået en sponsoraftale med det danske undertøjsbrand JBS, og i løbet af efteråret 2012 lancerer hun sin egen undertøjskollektion.

Hun kommer dermed til at løfte sløret for "nogle af sine mest private øjeblikke udenfor tennisbanen", som det hedder i en pressemeddelelse fulgt af et modelbillede af hende i undertøjet.

Kollektionen portrætterer ifølge pressemeddelelsen den "ægte og private Caroline", og kommunikeres gennem et personligt statement: "This is me." (Dette er mig).

Og som Wozniacki betegner det:

- En feminin undertøjskollektion til pigen, som både vil have det flotte look fra fashion, den perfekte pasform til hendes krop og en kvalitet, der er svær at slå. JBS var den perfekte partner at opnå alt dette med, siger hun i pressemeddelelsen.

Det er hensigten, at der hvert år vil der blive introduceret to nye kollektioner i Caroline Wozniacki Underwear.

JBS er en dansk familieejet virksomhed, som blev grundlagt i 1939 af Jens Bjerg Sørensen. JBS er i dag en af nordens førende producenter af undertøj.

Caroline Wozniacki sluttede både 2010 og 2011 som nummer et på verdensranglisten i tennis. Hun har vundet 18 titler på WTA-touren.

Caroline Wozniacki reklamerer naturligvis for sit eget undertøj. (© JBS)
Facebook
Twitter