Phil Knight springer i øjnene, selvom medstifteren af sportsbrandet Nike på ingen måder skejer ud.
Den 84-årige amerikaner er iført et sort jakkesæt, sorte sko og har hænderne foldet, mens han iagtager basketball-stjernen LeBron James slå scoringsrekorden i NBA natten til onsdag.
Uden en telefon i hånden. Og det er derfor, han det seneste døgn har fået opmærksomhed. Fordi stort set alle andre tilskuerne på det allerede ikoniske billede af LeBron James, oplever øjeblikket igennem skærmen på deres mobiltelefon.
På diverse sociale medier bliver billedet af LeBron James rekord-scoring nu sammenlignet med et andet ikonisk øjeblik fra basketball-historien, da legendariske Michael Jordan scorede på det afgørende skud i finaleserien mod Utaz Jazz i 1998.
To billeder af store NBA-øjeblikke, der ligner hinanden til forveskling. Men med én bemærkseslværdig forskel. Mobiltelefonerne blandt tilskuerne. Som af gode grunde ikke er at finde på billedet fra 1998, mens de er overalt på billedet fra onsdag nat.
Ifølge Jacob Holst Mouritzen, livsstilsekspert fra 'Kender Du Typen?', er sammenligningen og forskellen på de to fotos et "utrolig tidstypisk" eksempel på, hvordan vores måde at forbruge kultur, såsom koncerter og sport, har forandret sig markant med den teknologiske udvikling.
Folk, som er øjenvidner til historiske øjeblikke, oplever i stigende grad dem, øjeblikkene, gennem mobiltelefonens skærm, fortæller Jacob Holst Mouritzen.
- Der er kommet en høj og værdifuld, social valuta, som er, at du kan lægge billeder fra "da dét skete" ud på dit sociale medie.
Og så er det ligemeget, om DR, TV 2, Viaplay eller Discovery disker op med langt skarpere billeder på fjernsynet, fortæller Jacob Holst Mouritzen.
- Du kan vise, at du var der. LeBron James slog rekorden. Og du var der. På den måde gør man sig selv til en del af begivenheden og gør sig interessant. Det giver masser af likes og engagement på sociale medier. Det er vores sociale kapital i dag.
DR Sportens fodboldekspert Francis Dickoh kan sagtens nikke genkendene til tendensen. Han var i Qatar i december, hvor han dækkede VM i fodbold.
Da finalen mellem Argentina og Frankrig skulle afgøres i straffesparkskonkurrence, hev størstedelen af tilskuerne på stadion deres mobiltelefon frem. Og Dickoh havde også selv telefonen fremme under finalen, fortæller han.
Blandt andet benyttede han et øjeblik på sidelinjen til at forevige den argentinske troldmand Lionel Messi varme op.
- Jeg skal ikke bruge videoen til noget. Jeg har sendt den til folk for at vise, at jeg var der. Men nu er den bare lagret, fordi der er plads på telefonen, siger Francis Dickoh og griner.
- Jeg havde også telefonen fremme under VM, da Lionel Messi, Harry Kane og Neymar skulle sparke straffespark.
Herunder kan du se Francis Dickohs video af Messi, som ikke skal bruges til noget:
Francis Dickoh var professionel fodboldspiller fra 2001 til 2017 og spillede for klubber som FC Nordsjælland, FC Utrecht og Hibernian FC.
- Interaktionen mellem fansene og atleterne er blev anderledes med tiden. Engang ville folk have en krusedulle på en trøje, og til sidst ville de have en selfie med mig. Det var meget mere analogt og oldschool at blive spurgt om en autograf, siger Francis Dickoh.
Måden at gå til kampe og opleve sport som tilskuer forandrede sig for mange, da smartphonen og de sociale medier for alvor gjorde sit indtog, forklarer Jacob Holst Mouritzen.
Billeder og videoer fra vilde oplevelser er siden "blevet et statussymbol".
- Det er på særlige tidspunkter, vi gør det, og LeBron James' skud er særligt. Der er ingen tvivl om, at mange af tilskuerne har tænkt, at øjeblikket skulle foreviges, og at det ville se fedt ud på deres Instagram, siger Jacob Holst Mouritzen.